تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 12:20
کد خبر : 8208

کارگردان «جم» از ارشاد مجوز گرفت

کارگردان «جم» از ارشاد مجوز گرفت

جارستان-پنج فیلم مجوز پخش در شبکه نمایش خانگی گرفتند که در میان اسامی فیلم‌ها، فیلمی ساخته سعید ابراهمی‌فر کارگردان به جم پیوسته نیز دیده می‌شود.  در جلسه ۲آبان شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلم های«مرگ ماهی»  به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی ، «چتر سبز»به تهیه

جارستان-پنج فیلم مجوز پخش در شبکه نمایش خانگی گرفتند که در میان اسامی فیلم‌ها، فیلمی ساخته سعید ابراهمی‌فر کارگردان به جم پیوسته نیز دیده می‌شود.

 در جلسه ۲آبان شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلم های«مرگ ماهی»  به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی ، «چتر سبز»به تهیه کنندگی و کارگردانی ناصر رفائی ،«بازگشت» به تهیه کنندگی عباس رافعی و به کارگردانی شاهرخ دولکو ،«راز مهتاب» به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و «همسری که من می‌خوام » به تهیه کنندگی  محمد رضا جهانگیری  تاج و به کارگردانی پرنیا کاظم پور موافقت شد.

در میان اسامی فوق سعید ابراهیمی‌فر چندی است که همکاری خود را با شبکه جم ترکیه آغاز کرده و فیلم‌هایی را نیز در این شبکه ساخته است.

همچنین در این جلسه با عرضه۶ عنوان فیلم خارجی  ، یک عنوان مستند و آموزشی و یک عنوان فیلم کوتاه موافقت به عمل آمد.

خبرگزاری فارس ،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.